Splošni pogoji poslovanja

Dobrodošli v spletni trgovini biolek.si. Spletno prodajo izdelkov izvaja družba BioLek d.o.o., Moravci 34 B, 9243, Mala Nedelja,

BioLek d.o.o. je registriran pri Okrožnem sodišču Murska Sobota, Srg številka:2017/37727. Matična številka: 3894479000. Datum vpisa v register: 25.1.2011.

Družba je zavezana za plačilo DDV, ID za DDV: SI99550822. Elektronski naslov: info@biolek.si.  Telefonska številka 051 605 191 (klic na številko se obračunava po običajni tarifi za klice v slovenska omrežja).

Družba BioLek d.o.o. je vpisana v register specializiranih prodajaln, ki opravljajo promet z medicinskimi pripomočki na drobno pri Javni Agenciji za zdravila in medicinske pripomočke (JAZMP), Slovenčeva ulica 22, 1000 Ljubljana.

Vse navedene cene so v evrih (EUR) z DDV. Veljajo cene in ostali pogoji (popusti, način dostave, poštnina,...) na dan oddaje naročila. Velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu, dostavi oz. prevzemu v povezavi s temi splošnimi pogoji, potrjenimi ob oddaji naročila. Pridržujemo si pravico do spremembe splošnih pogojev na spletnih straneh biolek.si kadarkoli in brez predhodnega obvestila. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.

Cene in plačilni pogoji

Vse objavljene cene so v EUR in vsebujejo DDV. Cene veljajo za nakup preko spletne trgovine biolek.si. in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti tudi svojo davčno številko.

Načini plačila v spletni trgovini biolek.si

Plačilo izbranega blaga je možno poravnati na sledeče načine:

Omejitev odgovornosti

Podjetje Biolek d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost, točnost in popolnost podatkov, objavljenih na tej spletni strani. Prav tako si podjetje pridržuje pravico do spreminjanja vsebine spletne strani brez predhodnega obvestila . Za kakršnekoli posledice, ki bi nastale zaradi sprememb vsebine, podjetje ne prevzema odgovornosti. 

Postopek registracije uporabnikov

Strani spletne trgovine biolek.si so na voljo tako registriranim uporabnikom, kakor tudi anonimnim obiskovalcem spletne trgovine. Vsak uporabnik pri brezplačni registraciji prejme svoje geslo. Vsak uporabnik zagotavlja, da bo s svojim uporabniškim imenom in geslom razpolagal izključno sam oz. njegov pooblaščenec.

Naročila in prednaročila

Možnost za oddajanje naročil je 24 ur na dan, vse dni v letu. Obdelava naročila se začne takoj po prejemu naročila preko nakupovalne košarice. Po opravljenem postopku nakupa bo uporabnik peko elektronske pošte prejel obvestilo o prejemu naročila z vsemi potrebnimi podatki o nakupu. Pri tem kupec mora biti pozoren na pravilen vnos podatkov. Kupec prejme elektronsko sporočilo tudi v trenutku odpreme blaga. Naročilo bo predvidoma dostavljeno naslednji delovni dan. Za zamude nastale s strani dostavnega podjetja ali za zamude dobaviteljev pri izdobavi izdelkov, ponudnik storitev ne odgovarja. Ko uporabnik odda naročilo se smatra da le-ta sprejema in se strinja z navedenimi splošnimi pogoji.
Uporabniki lahko prednaročila oddajo kadarkoli. Pri tem je potrebno spremljati tudi datum izzida določenega izdelka, kateri se nahaja v opisu izdelka. Izdelke naročene preko prednaročil bo možno prevzeti na dan uradne izdaje posamezne igre.

Biolek d.o.o. ne nosi naknadne odgovornosti za primer, da ni v stanju dobaviti določenega artikla ali za primer zamude pri dobavi.

Pravica do odstopa od pogodbe, vračilo izdelkov, vračilo vplačil

Uporabnik ima po 43.č členu Zakona o varstvu potrošnikov pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga oz. oddaji naročila ponudnika preko elektronskega naslova info@biolek.si, ali po pošti na naslov BioLek d.o.o., Moravci 34 B, 9243 Mala. sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je poštna pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži, katera mora biti nepoškodovana, v nasprotnem primeru se vračilo blaga zavrne. V primeru, da uporabnik naroči dva ali več izdelkov hkrati, ima le-ta pravico od odstopa od pogodbe tudi za posamezne izdelke.  Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Obrazec za odstop od pogodbe prenesete tukaj.
Vračilo kupnine:
Prejeta plačila za vrnjene izdelke bomo vrnili najkasneje v 14 dneh od prejema sporočila o odstopu pogodbe in sicer z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen v primeru potrošnikove izrecne zahteve po uporabi drugega plačilnega sredstva (npr. vračilo kupnine na potrošnikov TRR), kar portošnik navede v Obvestilu o odstopu pogodbe. V zvezi z vračilom kupnine potrošnik ne nosi nikakršnih dodatnih stroškov.

Uveljavljanje reklamacije - stvarna napaka na izdelku

Izdelke lahko reklamirate, če nimajo lastnosti, ki so navedene zanje, če smo poslali napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali če izdelki kako drugače odstopajo od naročila.

Stvarno napako lahko uveljavljate v 2 mesecih od odkritja stvarne napake in v 2 letih od nakupa izdelka. Zahtevate lahko takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek, ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. V 8 dneh od prejetja stvarne napake vas obvestimo o postopku z reklamacijskim zapisnikom
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
V primeru reklamacije oziroma uveljavljanja stvarne napake lahko v skladu z zakonskimi omejitvami zahtevate zamenjavo izdelka, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. Reklamiran izdelek skupaj z obvestilom (prenesi obvestilo) o reklamaciji in natančnim opisom stvarne napake pošljite na info@biolek.si oz. osebno ali po pošti na naslov BioLek d.o.o., Moravci 34 B, 9243, Mala Nedelja. Stroške pošiljanja nosi pošiljatelj. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Poprodajne storitve

Podjetje BioLek d.o.o. nudi garancijo v skladu z garancijskimi izjavami, ki so priloženi izdelkom. Dodatne oziroma prostovoljne garancije podjetje ne ponuja.

Odprema, dostava in prevzem izdelkov

Izdelki bodo uporabniku dostavljeni po pošti v dogovorjenem času. Izdelki na zalogi bodo odposlani še isti dan oz. najkasneje naslednji dan po prejemu vašega naročila. Ob nedeljah in praznikih ne izvajamo odpreme. V kolikor izdelka ni na zalogi oz., da iz kakršnihkoli razlogov ne moremo odpremiti naročenega izdelka vas bomo o tem obvestili v najkrajšem možnem času. V primeru, da ob obisku dostavljalca pošiljke ne boste dosegljivi, boste o dospeli pošti dobili obvestilo. V tem primeru lahko naročen izdelek prevzamete na svoji lokalni pošti v roku 15 dneh. Če po 30 dneh od prejetega naročila ne prejmete naročenega blaga vam preko elektronskega naslova posredujemo sporočilo, v katerem lahko prekličete ali podaljšate naročilo, dokler izdelka ni na zalogi. Stroške pošiljanja pri naročilih do 80 EUR poravna kupec in se zaračunajo ob naročilu po uradnem ceniku Pošte Slovenije. Za naročila nad 80,00 EUR stroške poštnine krije ponudnik (brezplačna dostava).

Dostava naročenih izdelkov je možna samo na naslov v Sloveniji.

Arhiviranje pogodb

Vse sklenjene pogodbe med ponudnikom in kupcem so arhivirane na sedežu podjetja Biolek d.o.o., Godemarci 8, 9243 Mala Nedelja. Vsi računi bodo trajno shranjeni pri ponudniku. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov info@biolek.si

Pritožbe in spori

Za morebitne pritožbe je kupcu na voljo elektronski naslov info@biolek.si. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter si prizadeva za sporazumno reševanje sporov, v kolikor do njih pride.. V primeru potrošniškega spora podjetje BioLek d.o.o. priznava tudi izvajalca izvensodnega reševanja sporov: Društvo mediatorjev Slovenije, Poljanski nasip 2, 1000 Ljubljana drustvo.mediatorjev@gmail.com, telefon 01 306 10 74. V nasprotnem primeru bo reševanje sporov reševalo pristojno sodišče v Mariboru.
V primeru potrošniškega spora, lahko pritožbo vložite preko platforme za Spletno reševanje sporov na naslovu https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL.

Pomoč in dodatna vprašanja

V primeru kakršnihkoli dodatnih informacij in vprašanj, ki se navezujejo na našo ponudbo ali uporabo spletne trgovine, nam pišite na info@biolek.si.

Piškotki

Zakaj se piškotki uporabljajo: Spletna mesta uporabljajo piškotke za ponujanje prilagojene izkušnje uporabnikom in za zbiranje informacij o uporabi spletnega mesta. Mnoga spletna mesta uporabljajo piškotke tudi za shranjevanje informacij, ki zagotavljajo dosledno izkušnjo med deli mesta, npr. nakupovalni voziček ali prilagojene strani. Na spletnem mestu, vrednem zaupanja, lahko piškotki obogatijo izkušnjo, tako da mestu omogočijo, da si zapomni vaše prednostne nastavitve ali da se vam ni treba vpisati vsakič, ko obiščete spletno mesto. Nekateri piškotki, na primer tisti, ki jih shranijo reklamni trakovi, lahko ogrozijo vašo varnost, saj sledijo mestom, ki jih obiskujete.

Ali lahko blokiram piškotke: Da, piškotke lahko blokirate ali dovolite na vseh spletnih mestih oziroma izberete spletna mesta, katerih piškotki so dovoljeni, vendar se lahko zgodi, da vam spletne strani nebodo pravilno delovale.

Piškotki, ki jih uporabljamo na naši strani:

IME TIP OPIS TRAJANJE
Jezik language Zapomni si izbran jezik 24h
Valuta currency Zapomni si izbrano valuto 24h
Seja PHPSESSID Trajanje seje obiska strani ko zaprete brskalnik